Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πρακτικές εσωτερικού μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Internal Marketing Practices and their Impact on the Finance Sustainability of Small and Medium Sized Accommodation and Hospitality Entreprises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Αικατερινίδη, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το εσωτερικό μάρκετινγκ παρέχει θετικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τουρισμού και φιλοξενίας. Μέσω της εφαρμογής διάφορων πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ μια επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να ικανοποιήσει τους υπαλλήλους της και αυτοί με τη σειρά τους να παρέχουν υψηλής ποιότητας
υπηρεσίες. Όπου αυτό ακολούθως οδηγεί στην παραμονή των εργαζομένων στην επιχείρηση και σε ικα...