Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πολιτιστικό μάρκετιγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication policy and cultural marketing in archaeological museums. The case of the archaeological museum of Nicopolis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2024
ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΕΡΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την σημασία της επικοινωνιακής πολιτικής που εφαρμόζεται από τα αρχαιολογικά μουσεία καθώς και των πρακτικών μάρκετιγκ που αξιοποιούνται για την ενίσχυση της προσέλκυσης κοινού, την βελτιστοποίηση της εικόνας τους, αλλά και την ενδυνάμωση των δεσμών με το υπάρχον κοινό, σε μια συσχέτιση που έχει αμοιβαία οφέλη, με απώτερο σκοπό την ευρ...