Κριτήρια αναζήτησης: πολιτιστική κατανάλωση
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πολιτιστική κατανάλωση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of digital marketing on cultural consumption. Case studies from Greece and Germany. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-5-2024 Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διακρατική έρευνα, εξετάζει την ψηφιακή επικοινωνιακή στρατηγική τεσσάρων πολιτιστικών οργανισμών σε Ελλάδα και Γερμανία και επιχειρεί να αποτυπώσει την επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ συνολικά στην πολιτιστική κατανάλωση. Συγκεκριμένα, εξετάζονται δύο οργανισμοί παραστατικών τεχνών και δύο πινακοθήκες: η Εθνική Λυρική Σκηνή και η Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου για την Ελλά...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γκουγκουλίδης, Μιχαήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Αρχικά, στην παρούσα εργασία επιχειρείται η θεωρητική προσέγγιση του «πολιτισμού», της «μαζικής κουλτούρας» καθώς και της «πολιτιστικής επικοινωνίας». Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εννοιολογική διαφορά των όρων πολιτισμός και κουλτούρα, ενώ παράλληλα γίνεται αναφορά στη μαζική κουλούρα. Ακολουθεί η παρουσίαση της πολιτιστικής και δημιουργικής βιομηχανίας και οι μορφές που πή...