Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
οπτικά καταστήματα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing in the optic stores in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Τσολάκη, Χριστιάνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The current dissertation delves into the use of marketing by opticians and optometrists in Greece. It aims at reaching conclusions regarding the marketing mix application in the optic stores of the country. Specifically, the opticians’ attitude was studied towards products, brands, pricing policies, possible payment allowances to customers, store’s location, advertising and communication. Furtherm...