Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
οικονομία εμπειρίας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΧΑΤΖΗΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΚΛΕΟΝΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσης εργασίας είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου και το μάρκετινγκ εμπειρίας στον χώρο των μουσείων. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις για το μάρκετινγκ περιεχομένου και εμπειρίας στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο του πολιτιστικού μάρκετινγκ, της στρατηγικής περιεχομένου...