Κριτήρια αναζήτησης: ξενοδοχειακή βιομηχανία
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ξενοδοχειακή βιομηχανία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media promotion and the rise of Airbnb. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΠΕΤΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία πρόκειται να διερευνήσει τον αντίκτυπο του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλοεπιδρούν και λαμβάνουν αποφάσεις για αγορές. Συνέβαλε επίσης στην ενδυνάμωση των πελατών και ταυτόχρονα παρείχε στις επιχειρήσεις φιλοξενίας ελκυστικές ευκαιρίες μάρκετινγκ. Κατά συνέπει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The influence of social media on consumers regarding the choice of hotel units [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Χαραλαμπίδης, Αριστειδης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική είναι μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Τουρι-στικών Επιχειρήσεων στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπι-στημίου. Κατά τη τελευταία δεκαετία και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κυριεύσει την ζωή και την καθημερινότητα μας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύ-ωσης έχουν αποκτήσει τεράστια δύναμη και επηρεάζουν ιδιαίτ...