Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ξενοδοχεία 5*
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Branding as a Marketing Tool for Hotel Development: Case Study 5 * Hotels of Attica Regional Unit. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-05-2018 [2018-05-13]
Καρβέλης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το μάρκετινγκ αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς. Η φιλοσοφία που βασίζονταν στην πώληση χωρίς να ληφθούν υπόψη οι ανάγκες των καταναλωτών έχει αντιστραφεί. Το μάρκετινγκ πλέον βασίζεται στην ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή με κερδοφόρο για την επιχείρηση τρόπο. Σύμφωνα με τον Room(1998) κατά τον 19ο αι. και συγκεκριμένα λόγω της βιομηχανικής επανάστασης τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική η α...