Κριτήρια αναζήτησης: μίγμα μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μίγμα μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Innovation strategies in fashion retailers: A comparative case studies analysis [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2018 [2018-09-07] Συγγραφέας: Δικαιουλάκου, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της έννοιας της ικανότητας καινοτομίας, των παραγόντων που την καθορίζουν και το αν τελικά η καινοτομία οδηγεί σε πλεονέκτημα στο χώρο των επιχειρήσεων, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο ανασκοπώντας τη διεθνή βιβλιογραφία όσο και στον ελλαδικό χώρο συγκρίνοντας τη βιβλιογραφία με τα αποτελέσματα της έρευνας. Τα παραπάνω αποτελούν σημαντικά στοιχεία για τις ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Integrated communication program for the Municipality of Halkida Evias [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Καμπά, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το μάρκετινγκ πόλης αποτελεί μια νέα τάση για τη διαχείριση και ανάπτυξη των πόλεων. Η ύπαρξη μιας διαφοροποιημένης εικόνας και μιας ισχυρής επωνυμίας θεωρούνται πλέον απαραίτητοι παράγοντες για την ανταγωνιστικότητα μιας πόλης, με τους κατοίκους να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωσή τους. Πριν από οποιαδήποτε προσπάθεια εξωστρέφειας μιας πόλης όμως, αυτό που απαιτείται είναι η ικανοποίηση...