Κριτήρια αναζήτησης: κινηματογραφικός τουρισμός
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: κινηματογραφικός τουρισμός Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategy for attracting film producers to Evia and place branding [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2024 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά το φαινόμενο του κινηματογραφικού τουρισμού και τη χρησιμότητα αυτού, ως εργαλείου προώθησης μιας τοποθεσίας, στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού. Ειδικότερα, το πόνημα εξετάζει κατά πόσο η Εύβοια έχει αναπτύξει αυτήν την τουριστική τάση και πως μπορεί μέσα από στρατηγικές branding, να βελτιώσει τη διεθνή της εικόνα και να επωφεληθεί αναπτυξιακά, μέσα από την προσέλκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Film tourism and its contribution to tourism destination development [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-9-2023 Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΜΕΓΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα εξωστρέφειας και ανάπτυξης για τις χώρες. Παράλληλα, αποτελεί σημαντικό κοινωνικό φαινόμενο, μέσω του οποίου αλληλοεπιδρούν πληθυσμοί και κουλτούρες. Η πανδημική κρίση διέκοψε και μετέβαλλε και τις δύο παραμέτρους, όμως ταυτόχρονα, αποτέλεσε ευκαιρία αναζήτησης νέων τουριστικών προϊόντων και τάσεων, προκειμένου να ανακάμψει η τουριστική δραστηριότητα και να συνεχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Film Tourism. Approaching new ways of cultural management and economic development [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΒΟΥΡΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ως κινηματογραφικός τουρισμός ορίζεται η επίσκεψη των ανθρώπων σε τοποθεσίες και αξιοθέατα που έχουν παρακολουθήσει στον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Η εμφάνιση του φαινομένου αυτού, προσέφερε ανεκτίμητα οφέλη στις περιοχές που προβάλλονταν μέσω των οπτικοακουστικών παραγωγών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, ενισχύοντας σημαντικά την τοπική τους ανάπτυξη. Στην σύγχρονη εποχή της τηλεοπτικής...