Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επιχειρήσεις ειδικού και εναλλακτικού τουρισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social media as a marketing tool for alternative tourism business. The case of the Chania Region. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κρητικός, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η Π.Ε. Χανίων μέσα από την δυνατότητα που της παρέχει το πλούσιο φυσικό περιβάλλον με την μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων που μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη σε συνδυασμό με την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά της είναι ιδανικός τόπος για την ανάπτυξη διαφόρων μορφών ειδικού και εναλλακτικού τουρισμού.
Η στροφή που έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια προς την προώθηση διαφόρων ειδών επιχει...