Κριτήρια αναζήτησης: επιρροή
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: επιρροή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η διήγηση ιστοριών ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τουρισμό. Το παράδειγμα της Ελλάδας [Ελληνική] Ημερομηνία: 17-05-2025 Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΤΙΩΤΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The attitude towards preparing and buying a travel is far different from getting a pair of shoes or a t-shirt. It involves more money and time, and especially more imagination. Traveling is vital to shape the tourists’ stories and plays a significant role in the creation of their identities. Theoretically, touristic communication consists of an organization that formulates a message, and an audien...
Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Καραγιάννη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή – Οι πρώτες έρευνες για την Airbnb έχουν μελετήσει διάφορες πτυχές των φαινομένων Airbnb, που επικεντρώνονται κυρίως σε πτυχές της πλατφόρμας και στους χρήστες της. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι χρήστες χρησιμοποιούν την Airbnb κυρίως λόγω των οικονομικών πλεονεκτημάτων τους έναντι των ξενοδοχείων και οικονομικών κινήτρων στη φιλοξενία. Ένα προϊόν, μια τεχνολογία ή ένα επιχειρηματικό μοντέλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study of influence detection between composers, based on extraction and analysis - processing of features from their compositions [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Θεοδοσίου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Ακουστικός Σχεδιασμός και Ψηφιακός Ήχος (ΑΣΠ) Περίληψη (Abstract): Η σύγκριση των μουσικών κομματιών με σκοπό την απόρροια αποτελεσμάτων τα οποία αποδεικνύουν αν υπάρχει ή όχι επιρροή μεταξύ των συνθετών οι οποίοι τα δημιούργησαν και σε τι ποσοστό - αν υπάρχει - γίνεται με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία βασίζονται πάνω στο τονικό ύψος των φθόγγων (pitch), τη μελωδία (melodic intervals), την αρμονία (chords and verticals intervals), το ρυθμό, την ενορχή...