Κριτήρια αναζήτησης: ελληνικά ξενοδοχεία και digital marketing
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ελληνικά ξενοδοχεία και digital marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Marketing Strategy for Branding and Online Promotion of Hotels/Accommodation - Development Prospects [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Ολοκληρωμένη Στρατηγική Digital Marketing για το Branding και την Online Προώθηση Ξενοδοχείων/Καταλυμάτων – Προοπτικές Ανάπτυξης» παρουσιάζει το γενικό πλαίσιο στρατηγικής για την ανάπτυξη του digital marketing μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, και αναφέρεται αναλυτικά στη χρήση σημαντικών πρακτικών και εργαλείων digital marketing για την online προώθηση ενός ξ...