Κριτήρια αναζήτησης: αξία της μάρκας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αξία της μάρκας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE IMPACT OF MARKETING MIX IN THE PERCEIVED BRAND EQUITY. THE CASE OF THE TOURISM SERVICES. [Αγγλική] Ημερομηνία: 03-09-2017 [2017-09-03] Συγγραφέας: Νικολαΐδης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The impact of marketing mix in the perceived brand equity has been the subject of many studies over the past decades. For the most part, investigations related to products or services. The aim of this research is to study the case on tourism services in Greece, with topic choice in the city of Thessaloniki. The brand equity is considered to be a multidimensional concept, which consists of the perc...