Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αντιληπτή εικόνα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DETERMINING PERCEIVED DESTINATION IMAGE IN CRISIS PERIODS: THE CASE OF KOS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΛΙΟΥΔΑΚΗ, ΑΡΓΥΡΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εικόνα προορισμού είναι ένας παράγοντας- κλειδί για την προσέλκυση τουριστών και οικονομικού οφέλους σε προορισμούς. Δεδομένης της σημασίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της σχέσης μεταξύ της εικόνας προορισμού με την τουριστική ικανοποίηση, η μελέτη αποσκοπεί στην αξιολόγηση των γνωστικών, συναισθηματικών και βουλητικών συστατικών της εικόνας όπως την αντιλαμβάνονται οι χρήστες του TripAdv...