Κριτήρια αναζήτησης: αισθήσεις, sensory marketing, sensorial strategies, fashion retail environment
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αισθήσεις, sensory marketing, sensorial strategies, fashion retail environment Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η επίδραση του αισθητηριακού μάρκετινγκ στις αντιλήψεις για την εικόνα του καταστήματος, την επιλογή επωνυμίας και τη δέσμευση των πελατών στο περιβάλλον λιανικής πώλησης μόδας [Ελληνική] Ημερομηνία: 26-9-2023 Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Most fashion brand retailers use marketing that appeals to buyers' senses, elevating sensations over the fashion brands. One of the critical factors influencing brand choice and loyalty is the environment at the point of sale. Sensory marketing tactics act on the buyer's unconscious by eliciting intuitive responses, going beyond the intellectual side of processing information from the external env...