Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αγορά πολυτελών προϊόντων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Managing luxury companies through recession: the impact of economic crisis in the luxury sector in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΚΟΤΣΗ, ΑΘΗΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The global luxury industry with a steady growth over the last twenty years, is very important in terms of its monetary sales volume (more than US$224 billion annual in 2015) and it’s believed to be one of the most appealing industries in the world. The financial crisis that started in 2009 and the subsequent downturn and recession have shaken corporate results and consumer behavior globally. Whil...