Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
έρευνα Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan about the Development of Gastronomic Tourism in Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Ξυνός, Μανώλης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του γαστρονομικού τουρισμού στο Νομό Μεσσηνίας, στην Πελοπόννησο. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αυτή θα προσεγγίσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νομού που τον κάνουν να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους, δίνοντας έμφαση στο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Επιπλέον, θα αναλύσει τους τρόπους που οι τελευταίοι προωθούν το γαστρονομικό τουρισμό,...