Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή στρατηγική, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, νέες τεχνολογίες, ψηφιακά μέσα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή στρατηγική, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, νέες τεχνολογίες, ψηφιακά μέσα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Strategies of cultural organizations. Comparative study [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΡΑΠΤΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία λειτουργούν ως ζωντανός πολιτιστικός θεσμός επειδή είναι ζωντανοί και διαφοροποιημένοι δημόσιοι χώροι. Η επιτυχία ενός μουσείου εξαρτάται από αυτή την αλληλεπίδραση μεταξύ προσωπικού και διαφόρων ομάδων επισκεπτών. Η σημασία της έρευνας για το πώς τα μουσεία μπορούν να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες τεχνολογίες στα πλαίσια εκπαιδευτικών δράσεων για τ...