Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ψηφιακά Εργαλεία Επικοινωνίας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of digital communication tools to Thessaloniki’s museums traffic [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2023
ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΤΣΙΝΤΖΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο αντίκτυπος της πανδημίας του Covid-19, επηρέασε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής, αναδιοργανώνοντας την παγκόσμια τάξη. Συνακόλουθα, τα μουσεία, ως πολιτιστικοί οργανισμοί, δεν έμειναν ανεπηρέαστα από την κατάσταση αυτή. Ως εκ τούτου, κλήθηκαν να υιοθετήσουν τα καταλληλότερα εργαλεία επικοινωνίας προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες και τις προσδοκίες του κοινού τους, προσδοκώντας σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Culture and Modern Communication Tools of Cultural Organizations during the Covid-19 pandemic. Case study: the series of videos "Close ups" of the Benaki Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Βουδούρη, Έρση Βασιλεία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με θέματα πολιτιστικής διοίκησης και πιο συγκεκριμένα με ζητήματα πολιτιστικής επικοινωνίας και επικοινωνιακής στρατηγικής μέσα στο πλαίσιο του ψηφιακού περιβάλλοντος και εξετάζει τις βασικές τους έννοιες.
Στη συνέχεια γίνεται διερεύνηση των ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας των πολιτιστικών οργανισμών και πως αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν ως μέρος της επικοινωνιακής το...