Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Φυσικές διαδρομές
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Routes of culture and nature. A powerful marketing tool and branding place. The case study of the Evia Prefecture. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-05-2019 [2019-05-11]
Γκάνη, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να καταδείξει τη σημαντικότητα της διαχείρισης και της χρήσης της πολιτιστικής κληρονομιάς ενός τόπου μέσα από οργανωμένες στρατηγικές και πρωτοβουλίες, όπως είναι ο σχεδιασμός και η χάραξη πολιτιστικών διαδρομών, με σκοπό τη βελτίωση της εικόνας ενός τόπου και την τοπική ανάπτυξη. Επίσης, να διερευνηθεί κατά πόσο τα σύγχρονα εργαλεία του μάρκετινγκ και bran...