Κριτήρια αναζήτησης: Φαινόμενο Τουρισμού
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Φαινόμενο Τουρισμού Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic marketing planning in tourism : regional unit of Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΣΤΑΓΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Λαμβάνοντας υπόψη μας το γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την ανάπτυξη ενός τόπου αποφασίσαμε στην παρούσα εργασία να ασχοληθούμε με το σχεδιασμό του τουριστικού μάρκετινγκ της Περιφέρειας της Κρήτης. Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει κάθε τουριστικός προορισμός καθιστούν το τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ ως ένα κρίσιμο εργαλείο για την προβολή και ανάδ...