Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Φάσεις Επικοινωνιακής Στρατηγικής
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Κέντρου Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication and marketing strategy of the Cultural Center of the Region of Central Macedonia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Τσιφλικλή, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Εδώ και πολλά χρόνια ο πολιτισμός έπαψε να αφορά τους λίγους κι έγινε σημείο αναφοράς για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Ξεπεράστηκε η ελιτίστικη τάση να αποτελεί προνόμιο των λίγων μόνο δημιουργών και να απευθύνεται σε περιορισμένες ομάδες πολιτών. Εξάλλου, εξ ορισμού αφορά το σύνολο της κοινωνικής διαστρωμάτωσης και η τεχνολογική εξέλιξη, με τα εργαλεία επικοινωνίας που προσφέρει, μπορεί να αξιοπ...