Κριτήρια αναζήτησης: ΦΕΣΤΙΒΑΛ, ROCKWAVE FESTIVAL, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΦΕΣΤΙΒΑΛ, ROCKWAVE FESTIVAL, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The effect of the Communication Marketing, particularly the E-Marketing in promoting and partcipating at Theme Festivals. The case of Rockwave Festival. [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2016 [2016-10-01] Συγγραφέας: ΤΑΤΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη Διπλωματική αυτή εργασία, θα εξετάσω καταρχήν τη θεωρία του Μάρκετινγκ Επικοινωνιών και ειδικά του πολιτιστικού Μάρκετινγκ. θα προσπαθήσω να δείξω την εξέλιξή του μέσα από την πάροδο των ετών. Στη συνέχεια θα ασχοληθώ συγκεκριμένα με την περίπτωση του Rockwave Festival, ώστε να γίνει μια σύγκριση και τυχόν ακολουθία της θεωρίας με την πράξη. Τέλος, θα δούμε κατά πόσο η εξέλιξη των διοργανω...