Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστικό σχέδιο Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism marketing plan of Loutraki in Corinthia Region. Oppurtinities and Perspectives [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Θώδη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας στις ημέρες μας γίνεται αντιληπτός από κράτη, οργανισμούς και ιδιωτικές επιχειρήσεις ως παγκόσμια αγορά, ένα κυκλικό αλληλοεξαρτώμενο οικονομικό σύστημα με επιμέρους υποσυστήματα, που αντανακλούν και προκύπτουν από την αμφίδρομη συναλλαγή της απαίτησης των καταναλωτών για ένα πολύ ευρύ φάσμα προϊόντων σχετικών με την ταξιδιωτική μετακίνηση και της προμήθειας-προσφοράς ενός ιδ...