Κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικό Σχέδιο Marketing
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικό Σχέδιο Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STRATEGIC TOURISM MARKETING PLAN IN THE REGION OF PELOPONNESE [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη μιας περιοχής, αποφασίσαμε στην παρούσα εργασία να ασχοληθούμε με το σχεδιασμό του τουριστικού μάρκετινγκ της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Οι ιδιαιτερότητες κάθε τουριστικού προορισμού καθιστούν το τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ ένα απαραίτητο εργαλείο για την προβολή και ανάδειξη της Πελοποννήσου. Στόχος της δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic marketing planning in tourism : regional unit of Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΣΤΑΓΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Λαμβάνοντας υπόψη μας το γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την ανάπτυξη ενός τόπου αποφασίσαμε στην παρούσα εργασία να ασχοληθούμε με το σχεδιασμό του τουριστικού μάρκετινγκ της Περιφέρειας της Κρήτης. Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει κάθε τουριστικός προορισμός καθιστούν το τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ ως ένα κρίσιμο εργαλείο για την προβολή και ανάδ...