Κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικής Ανάπτυξη
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικής Ανάπτυξη Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A Strategic tourism marketing plan concerning Varosi, Edessa that aims to further develop the State (EFCA, Tax Office, TA) and the private sector (businesses, chamber, commercial tourism organizations) [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Κουρσουνίδου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην Ελλάδα, όπως καταδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία έγκριτων φορέων και αρχών (ΕΛΣΤΑΤ, ΣΕΤΕ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ κ.α.) ένα πολύ μεγάλο μέρος του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος προέρχεται από τον τουρισμό, καθώς επίσης υπάρχει μια εξίσου μεγάλη τουριστική αγορά εργασίας, στοιχεία που προσδίδουν στον παραγωγικό αυτό τομέα της οικονομίας μια επιβλητική και προεξάρχουσα θέση στην κοινωνικοοικονομική δημιουργί...