Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστικοί προορισμοί, Μάρκετινγκ, Διαφήμιση ,Κοινωνικά δίκτυα, Κινηματογραφικος Τουρισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of marketing, mass media, and film induced industry in the gradual emergence, projection and choice of tourist destinations by the tourists. The importance of participation of local associations, civil society and public administration as tools in promoting Greek tourism industry worldwide [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-03-2016 [2016-03-12]
ΦΥΚΑ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η μοναδικότητα του ελληνικού τοπίου, η απαράμιλλη ομορφιά της ελληνικής Γης, οι ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες και η ασύγκριτη φιλοξενία που παρέχει σε όλους τους επισκέπτες της, έχουν αναδείξει την Ελλάδα σε έναν ιδανικό τουριστικό προορισμό. Η ελληνική τουριστική Βιομηχανία έχει δεχθεί πολλά και απανωτά χτυπήματα τα τελευταία χρόνια λόγω των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών συνθηκών, που...