Κριτήρια αναζήτησης: Τουριστική Καταναλωτική Συμπεριφορά
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τουριστική Καταναλωτική Συμπεριφορά Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Ανδριόπουλος, Θεόδωρος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ευρεία χρήση των μέσων των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνίας και ιδιαίτερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τη δραστηριότητα των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και κάθε στάδιο (πριν, κατά τη διάρκεια, μετά την επίσκεψη) της τουριστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί παροχής τουριστικών υπηρεσιών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής ...