Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουρισμός πόλεων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transformation of the commercial triangle of Athens, due to the construction of the new pedestrian streets in relation to the developmet of tourist enterprises. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Κουφίτσιος, Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το εμπορικό τρίγωνο του Δήμου Αθηναίων είναι η περιοχή που περικλείεται από τους κεντρικούς άξονες των οδών Σταδίου, Μητροπόλεως και Αθηνάς και έχει ως κορυφές του νοητού «τριγώνου» τις κεντρικότερες πλατείες της πόλης, τις πλατείες Συντάγματος, Μοναστηρακίου και Ομονοίας.
Η περιοχή είναι στον πυρήνα του μητροπολιτικού κέντρου και συγκεντρώνει ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων, όπως γραφεία μεγάλων επ...
Προσβάσιμος Τουρισμός σε Αστικά Κέντρα για ΑμεΑ – Μελέτη Περίπτωσης: Το Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Accessible tourism in urban centers for people with disabilities. Case study: The historic center of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μαρκετάκης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν να διερευνήσει τα ζητήματα και τους παράγοντες του προσβάσιμου τουρισμού στο Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας. Η εργασία επικεντρώθηκε σε μια συγκεκριμένη κατηγορία ΑμεΑ: τα άτομα μειωμένης κινητικότητας. Για το σκοπό αυτό, ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν μέσω διαδικτύου σε ένα δείγμα 115 τουριστών που αντιμετώπιζαν κινητικές δυσκολίες και είχαν επισκεφθεί το Ιστορικό Κέντ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE PROMOTION OF ATHENS AS A CITY BREAK DESTINATION [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΜΠΙΡΜΠΟΥ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): - Περίληψη
Ο τουρισμός πόλεων αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και αποτελεί μία νέα τάση ταξιδίων. Πρόκειται για την πραγματοποίηση ταξιδίων με μικρό αριθμό διανυκτερεύσεων με σκοπό την γνωριμία με τον πολιτισμό και τη διασκέδαση σε μεγάλες πόλεις. Είναι μία συνήθεια που υιοθετείται από τους τουρίστες οι οποίοι είναι πλέον πιο ενημερωμένοι και έχουν την επιθυμία για την πραγματοποίηση περ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism Marketing and Tourism Destinations. «Case study - The city of Athens». [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ντάκα, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη διερεύνηση δυνατότητας της πόλης για ανάπτυξη τουρισμού πόλης, όπως και της άποψης που σχηματίζουν οι επισκέπτες για την Αθήνα. Η εργασία είναι δομημένη σε δύο μέρη με το πρώτο να αποτελείται από την δευτερογενή έρευνα η οποία βασίστηκε σε βιβλιογραφία ελληνική αλλά και ξενόγλωσση όπως επίσης και σε επιστημονικά άρθρα, δημοσιευμένες εκθέσει...