Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουρισμος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Use of the Internet for the development of the wine and gastronomic tourism in Ellada.Diefrefnsi opinions of tourists. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΑΡΑΛΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα έχουν αρχίσει να αξιοποιούνται από τους οικονομικούς οργανισμούς με στόχο τη βελτίωση της απόδοσής τους. Πρόκειται για αρκετά συχνό φαινόμενο μια επιχείρηση να χρησιμοποιεί κάποιο από τα κοινωνικά δίκτυα ή να προωθεί την εταιρική ιστοσελίδα της, ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Περισσότερο συγκεκριμένα, με την παρούσα ΔΕ πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Qualifications and abilities of the personnel as an element of development of a competitive tourism business.” (Building dynamic capabilities in the tourism business) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-03-2016 [2016-03-31]
ΓΚΙΚΑ, ΑΣΗΜΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The subject of the dissertation essay is about the importance of the correct utilization of the personnel of a competitive tourism business. It is this great significance that will help us study and analyze the role of the personnel in theory and in practice.
The people that are occupied by a business, as a productive factor, are a tool in every manager’s hands and it is a challenge to make it w...