Κριτήρια αναζήτησης: Σχέδιο Τουριστικού Μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σχέδιο Τουριστικού Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Business Plan for the Development of a Tourist Service Provider Exclusively for People with Disabilities and Elderly [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Γρηγοριάδης, Θεοδόσιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί μια τεράστια κινητήρια δύναμη, που ωθεί την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, λειτουργώντας σαν καταλύτης στην ανάπτυξη της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Οι εξελίξεις στη διεθνή τουριστική αγορά τα τελευταία χρόνια αναδεικνύουν αφενός μια νέα ομάδα καταναλωτών τουριστικών προϊόντων με πολύ ιδιαίτερα ψυχοσωματικά χαρακτηριστικά – τα άτομα με ειδικές ανάγκες (Α.μ.Ε.A.) κ...
Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Δινάκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιού και τουρισμού, είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία στο κόσμο . Χάρη στις οικονομικές δραστηριότητες που αναπτύσσει, αποτελεί τον κινητήριο μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας ενός τόπου. Ωστόσο η οντότητα του φαντάζει ευάλωτη στις αναταράξεις της διεθνούς πολιτικής κατάστασης, και σε κάθε είδους συγκυρίες, όπως μας δίδαξε η ιστορία. Πρόσφατα ζήσαμε την ...