Κριτήρια αναζήτησης: Συνδυαστική, Μαθηματικά, Ιστορία, Διδακτική παρέμβαση
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Συνδυαστική, Μαθηματικά, Ιστορία, Διδακτική παρέμβαση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 24-9-2023 Συγγραφέας: ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΛΑΜΠΑΡΔΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη περίπτωσης είχε ως στόχο να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της χρήσης μιας ιστορικής προσέγγισης για τη διδασκαλία της συνδυαστικής σε μαθητές λυκείου. Δύο μαθητές συμμετείχαν σε μια δίωρη διδακτική συνεδρία χρησιμοποιώντας ένα σχέδιο διδασκαλίας βασισμένο στην ιστορία της συνδυαστικής. Η μελέτη χρησιμοποίησε ένα σχέδιο σύγκρισης pre-test και post-test για να αξιολογήσει τα επ...