Κριτήρια αναζήτησης: Συνέργεια
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Συνέργεια Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη κοινού σε περιφερειακά μουσεία μέσα από συνέργειες με άλλες μορφές τέχνης. Για μελέτη περίπτωσης επιλέχτηκε η οργάνωση περιοδικής μεταμοντέρνας έκθεσης στο Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Νικήτης με έργα Αυστριακής ζωγράφου.Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διεύρυνση κοινού των περιφερειακών μουσείων συνδυάζοντας ποικίλες μορφές τέχνης και προβάλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The value of synergies among libraries and other cultural organizations and their management: the case of the Maritime Libraries Network [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κουρή, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι συνεχείς μεταβολές στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον σε συνδυασμό με την πρόσφατη επιδημιολογική κρίση, επιβάλλουν την εστίαση των βιβλιοθηκών και των πολιτιστικών οργανισμών γενικότερα στη βιωσιμότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό οι συνέργειες αποτελούν σημαντικό εφόδιο μαζί με μια ολοκληρωμένη στρατηγική πολιτιστικής διαχείρισης, προσαρμοσμένη στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Η περί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic planning for the organization and implementation of synergies and twinning. Case study: Benizelos Mansion - House of Saint Filothei and Erasmus House Museum. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Ορφανού, Αλεξία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο σύγχρονος παγκοσμιοποιημένος κόσμος της ψηφιο-επικοινωνιακής τεχνολογίας μεταβάλλεται διαρκώς με γρήγορους ρυθμούς. Η οικονομική και κοινωνική κρίση επιτάθηκε από την πρόσφατη επιδημιολογική κρίση. Τα μουσεία είναι αναγκαίο να στοχεύσουν κυρίως στη βιωσιμότητα. Επίσης, στην ανάπτυξη και στην κοινωνική αποστολή τους, που οφείλει να περιλαμβάνει τον διαπολιτισμικό διάλογο με σκοπό τη δημιουργία εν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The "stock market" in the contemporary art market. A critical approach to the boundaries and conditions between institutional and/ or extra-institutional factors. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Ζηροπούλου, Ευφροσύνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η ιδανικότητα της Τέχνης και η μοναδικότητα της καλλιτεχνικής έκφρασης δύσκολα συνυφαίνονται με τους απόλυτα «ψυχρούς» όρους της οικονομίας της αγοράς, ακροβατώντας ανάμεσα στην υψηλή αισθητική υπόστασή της και την άκρατη εμπορευματοποίηση. Εντούτοις, η καλλιτεχνική δημιουργία εφόσον δεν διαμορφώνεται, σε ιδανικό κενό εξωτερικών επιδράσεων, κοινωνικό περιβάλλον, εμπεριέχει εν σπέρματι πολυπαραγο...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Καρτσάνα, Ευθαλία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παγκόσμια οικονομική κρίση και η ραγδαία εξάπλωση της τεχνολογίας μετασχημάτισαν τις σχέσεις κοινωνίας και επιχειρήσεων. Η κοινωνική και ηθική επίδοση αποτελεί σημαντικό κριτήριο για την επιλογή των επιχειρήσεων από τους καταναλωτές. Για το λόγο αυτό, στις περισσότερες επιχειρήσεις, η στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας που ενισχύε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Pop Culture Ecosystem in Greece: Its contribution to the promotion of contemporary cultural products [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συμβάλλει στη διερεύνηση των μεθόδων πληροφόρησης και εμπορικής προώθησης των Πολιτιστικών Αγαθών της σύγχρονης Δημοφιλούς Κουλτούρας (Pop Culture) στην Ελλάδα και στη μελέτη των Συνεργατικών Δικτύων Πολιτισμού στη χώρα μας και παγκοσμίως. Από την αξιοποίηση σχετικής βιβλιογραφίας για τη Συνέργεια, τα Συνεργατικά Δίκτυα και Οικοσυστήματα στο χώρο του Πολιτισμο...