Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Destination Marketing Plan: The case of the Municipality of Kalavryta in the Prefecture of Achaia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΣΟΥΛΤΑΝΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες, γεγονότα πολιτικής, οικονομικής και τεχνολογικής προέλευσης έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την τουριστική βιομηχανία, με τελικό αποτέλεσμα την κορύφωση του ανταγωνισμού μεταξύ των τουριστικών προορισμών σε εγχώριο επίπεδο. Το κλασσικό μοντέλο διακοπών «Ήλιος και θάλασσα» έχει ατονήσει και οι τουρίστες επιλέγουν, πλέον, εναλλακτικές μορφές διακοπών σε νέους «παρθένους» ...