Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγικός Σχεδιασμός Τουριστικού Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Tourism Marketing Planning in the Prefecture of Argolida. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γιαννακοπούλου, Μάρθα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η καταγραφή του υφιστάμενου προϊόντος του Νομού Αργολίδας και η κατάστρωση ενός Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ.
Αρχικά γίνεται η θεωρητική επισκόπηση του τουρισμού και του προγράμματος μάρκετινγκ, συμφώνα με την θεωρία και τη διεθνή βιβλιογραφία , για το πώς θα πρέπει να δομηθεί ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ για τα οφέλη του τουρισμού.
Σ...