Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγική επικοινωνίας, Πολιτιστικοί Οργανισμοί, Όπερα, Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“The strategic policy of a cultural organization within a climate of high competition. A case study of the National Greek Opera during the appearance and bloom of the Athens Concert Hall” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-05-2018 [2018-05-26]
Κοζάου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της στρατηγικής επικοινωνίας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, κατά την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα και την πρώτη του 21ου, όταν δηλαδή σταμάτησε να κυριαρχεί ως ο μόνος φορέας όπερας στην Ελλάδα. Η Εθνική Λυρική Σκηνή υπηρετεί την τέχνη της όπερας, του μουσικού θεάτρου και του χορού, από το 1939. Ως είδη οι τέχνες αυτές ανήκουν στις παραστατικές τέχν...