Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη στοχεύει να διερευνήσει πώς η ύφεση, από το 2008, έχει επηρεάσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ των ξενοδοχείων 5* στην περιοχή της Αττικής. Οι στόχοι της έρευνας είναι να εξεταστεί η ύφεση της οικονομίας στην Ελλάδα από το 2008 και οι επιπτώσεις της στις επιχειρήσεις, να αξιολογηθεί κριτικά ο τρόπος με τον οποίο η ύφεση έχει επηρεάσει τον τομέα της φιλοξενίας και να εξετάσει τις επιπ...