Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να αξιοποιηθούν τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, με έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για την προβολή και επικοινωνία ενός μουσείου και την επίτευξη μιας διαδραστικής και διαρκούς σχέσης με το κοινό. Ως μελέτη περίπτωσης έχει επιλεχθεί το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, με σκοπό να...
Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: ΚΑΡΚΑΝΗ, ΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Την τελευταία δεκαετία λόγω της οικονομικής κρίσης έχουν συντελεστεί στην ελληνική κοινωνία σημαντικές πολιτιστικές, κοινωνικές και οικονομικές ανακατατάξεις γεγονός που έχει αντίκτυπο στη συνοχή και ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Υπό αυτές τις συνθήκες ο πολιτισμός καταφέρνει με διάφορους τρόπους να τονώσει την κοινωνική συνοχή και την τοπική ανάπτυξη. Η ανάπτυξη με τη σειρά της ενεργοποιεί τους...