Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ-ΕΠΙΛΟΓΗ-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
STRATEGIC MARKETING PLANNING AND EXECUTION IN THIRA ISLAND [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΚΟΥΚΑΚΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί τον κυριότερο κλάδο της οικονομίας της χώρας μας. Η Ελλάδα, είναι μια χώρα πλούσια σε φυσικές ομορφιές και συνδυάζει ιδανικά διακοπές σε βουνό και θάλασσα. Ο κλάδος του τουρισμού ενώ είναι αρκετά επικερδής, χρίζει περισσότερη οργάνωση. Το τουριστικό μάρκετινγκ διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο για την τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά την τουριστ...