Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Marketing strategies of the Greek National Tourism Organization Offices (G.N.T.O.) abroad for the Greek alternative tourism and Marketing research. -Case study: G.N.T.O Office in Scandinavia & Baltic States» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2019 [2019-09]
Μούρμας, Παύλος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού και γενικότερα ο θεματικός τουρισμός παρουσιάζεται ως η λύση για την αντιμετώπιση των αρνητικών επιπτώσεων του μαζικού τουρισμού (εποχικότητα, υπερ-τουρισμός σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας, μόλυνση του περιβάλλοντος κ.α.) και η προβολή τους με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών εκτός τουριστικής περιόδου, είναι ένας στόχος ο οποίος για πάρα πολλά χρόνια αναφέρετα...