Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πρακτικές Εσωτερικού Μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην απόδοση της εταιρείας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Examination of Internal Marketing practices and their impact on company performance: the case of Unilever Hellas [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Μιχαλίτση, Καλή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία εξετάζει τις πρακτικές εσωτερικού Mάρκετινγκ και τις επιπτώσεις τους στις επιδόσεις της εταιρείας, χρησιμοποιώντας την Unilever Hellas ως ερευνητικό θέμα. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για αυτή τη διατριβή είναι η ποσοτική ανάλυση, δηλαδή η χρήση ενός ειδικά σχεδιασμένου ερωτηματολογίου. Η διατριβή εξετάζει το ερευνητικό υπόβαθρο και τα ερευνητικά ερωτήματα, προχωρώντας σ...