Κριτήρια αναζήτησης: Πρακτικές Εσωτερικού Μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην απόδοση της εταιρείας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πρακτικές Εσωτερικού Μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην απόδοση της εταιρείας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Examination of Internal Marketing practices and their impact on company performance: the case of Unilever Hellas [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Μιχαλίτση, Καλή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία εξετάζει τις πρακτικές εσωτερικού Mάρκετινγκ και τις επιπτώσεις τους στις επιδόσεις της εταιρείας, χρησιμοποιώντας την Unilever Hellas ως ερευνητικό θέμα. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για αυτή τη διατριβή είναι η ποσοτική ανάλυση, δηλαδή η χρήση ενός ειδικά σχεδιασμένου ερωτηματολογίου. Η διατριβή εξετάζει το ερευνητικό υπόβαθρο και τα ερευνητικά ερωτήματα, προχωρώντας σ...