Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό και Ψηφιακό Μαρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό και Ψηφιακό Μαρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Policy Strategy and New Technologies. Following: New Sparta Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Μιχαλακάκη - Ξυπολιτάκου, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία σκοπός είναι η μελέτη της στρατηγικής επικοινωνιακής πολιτικής και του πολιτιστικού μάρκετινγκ από τα μουσεία με χρήση των νέων ψηφιακών μέσων, ιδιαίτερα στα μουσεία της περιφέρειας με τους περιορισμένους κρατικούς οικονομικούς πόρους. Μελέτη των μεθόδων εφαρμογής επικοινωνιακής στρατηγικής από τα μουσεία στη σύνδεσή τους με το κοινό τόσο σε εσωτερικό όσο και σε ...