Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτιστικός Οργανισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«The Digital Transformation of the communication strategy in the period of the pandemic covid-19. The case of the Archaeological Museum of Ioannina » [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2023
ΕΛΕΝΗ ΣΙΟΥΠΟΥΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παγκόσμια κανονικότητα τροποποιείται συνεχώς με σταθερή πορεία. Ωστόσο, τα έτη 2020 και 2021 σημαδεύονται από την παγκόσμια υγειονομική κρίση Covid-19. Στο πλαίσιο αυτό, νέοι περιορισμοί και αναγκαίες λύσεις επηρεάζουν κάθε κοινωνική πτυχή αλλά και εκείνη του πολιτιστικού τομέα. Η Μουσειολογία εκσυγχρονίζεται και ταυτίζεται με τον ψηφιακό κόσμο, κατά την διάρκεια του ολικούlockdown, σε μία προσπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital transformation of cultural institutions before and after the Covid-19 pandemic with the adoption of social media: The National Opera and The Metropolitan Opera. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-9-2023
ΕΛΕΝΗ ΒΙΡΤΣΙΩΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στον απόηχο της πανδημίας COVID-19, οι πολιτιστικοί οργανισμοί σε όλο τον κόσμο αναγκάστηκαν να προσαρμόσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας τους προκειμένου να συνεχίσουν να προσεγγίζουν το κοινό και να επιβιώνουν μπροστά σε πρωτοφανείς προκλήσεις. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει την αναγκαιότητα και την αποτελεσματικότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού στις στρατηγικές επικοινωνίας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modern communication strategies of the Cultural Centre “Hellenic Cosmos” of the Foundation of the Hellenic World with the utilization of technological and digital tools during the Covid-19 pandemic [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Αναδιώτη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος αυτής της εργασίας τίθεται η επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών, εν μέσω πανδημίας, δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα οποία λειτούργησαν ευεργετικά για την διατήρηση και ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ αυτών και του κοινού τους. Τα στοιχεία αυτά επιχειρείται να αναδειχθούν μέσα από την ανάλυση της επικοινωνιακής στρατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The value of synergies among libraries and other cultural organizations and their management: the case of the Maritime Libraries Network [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κουρή, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι συνεχείς μεταβολές στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον σε συνδυασμό με
την πρόσφατη επιδημιολογική κρίση, επιβάλλουν την εστίαση των βιβλιοθηκών και
των πολιτιστικών οργανισμών γενικότερα στη βιωσιμότητά τους. Στο πλαίσιο αυτό οι
συνέργειες αποτελούν σημαντικό εφόδιο μαζί με μια ολοκληρωμένη στρατηγική
πολιτιστικής διαχείρισης, προσαρμοσμένη στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Η περί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Aspects of the management of the strategy of the Athens Festival's organization and administration in its historical development. The gradual expansion of the public, the promotion of extroversion and the transition to the age of digital communication [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2020 [2020-09-28]
Γιαννοπούλου, Λαμπρινή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί μία προσπάθεια να χαρτογραφηθούν οι αλλαγές που σημειώθηκαν στη διαχείριση και την οργάνωση του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Σκοπός είναι να διαπιστωθεί ποιες ακριβώς θεωρίες και στρατηγικές του μάρκετινγκ χρησιμοποιήθηκαν στη διαδικασία αυτή και κατά πόσο μπορούν να θεωρηθούν ότι είναι επιτυχημένες.
Ο πολιτισμός βρίσκεται σε μία διαδικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Administration of War Museums. The Case of The War Museum in Athens. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Παπαϊωάννου, Παναγιώτης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία πραγματεύεται τη Διοίκηση των πολεμικών μουσείων. Αρχικά στο Θεωρητικό μέρος έγινε μελέτη της δυνατότητας διάχυσης του φαινομένου του πολέμου, εντός του μουσειακού χώρου και της διοικητικής «συνέργιας» που από αυτό απαιτείτο. Με βάση αυτές τις συνθήκες, παρατίθενται επιλεγμένα βασικά σημεία της διοικητικής θεωρίας, τα οποία μελετήθηκαν σε σχέση με τη χρησιμότητα εφαρμογής τους στη διοίκη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The cultural institutions of the 21st century and the contribution of digital communication: Case Study of Museum of Photography of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2017 [2017-05-14]
ΠΑΠΠΑ, ΙΝΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται θεωρητικά ζητήματα ως προς τη διοίκηση και τις πρακτικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι πολιτιστικοί διαχειριστές στα μουσεία. Ειδικότερα, η εργασία εστιάζει στο θέμα της χρήσης των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) που χρησιμοποιούνται ως βασικό εργαλείο στο νέο μουσείο Φωτογραφίας σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Η σημασία της ένταξ...