Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτιστική βιομηχανία, πολιτιστική επικοινωνία, κινηματογράφος, μουσεία, brand name, ντοκιμαντέρ.
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Promotion of museums through the lens of cinema: Investigation of the cases of Louvre, Prado and Hermitage museums and their contrast with contemporary Greek museum examples" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2023
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΤΖΕΛΕΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η ποιότητα του πολιτισμού κάθε τόπου συσχετίζεται άμεσα με την εικόνα της τοπικής κοινωνίας και της ποιότητας ζωής των κατοίκων της, γεγονός που τον μετατρέπει σε σημαντικό παράγοντα προώθησης και διαφήμισης μιας πόλης αλλά και μιας χώρας. Στη σημερινή εποχή, οι σύγχρονες πόλεις χαρακτηρίζονται κι αναζωογονούνται μέσα από τα μνημεία τους, τις πολιτιστικές τους εκδηλώσεις, τα φεστιβάλ και τα μουσεί...