Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτιστική βιομηχανία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Museums as Cultural Tourism Destinations: Marketing Strategies for Visitor Attraction and the Case of the Acropolis Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-9-2023
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΝΩΡΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): H συμβολή των αξιοθέατων πολιτιστικής κληρονομιάς στα πολιτιστικά σχέδια και την οικονομική ανάπτυξη έχει αναγνωριστεί από καιρό στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία, με τα μουσεία να αποτελούν σημαντικούς θεσμούς που εκπληρώνουν ποικίλες λειτουργίες στη σημερινή κοινωνία. Με άλλα λόγια τα μουσεία αποτελούν το επίκεντρο πολλών τουριστικών και πολιτιστικών σχεδίων που χρησιμοποιούνται για την τόνωση της οι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE CULTURAL INDUSTRY IN THE FIELD OF MUSIC AND ITS CONTRIBUTION TO THE PROMOTION OF MUSIC. THE CASE OF COLUMBIA RECORDS COMPANY IN THE FIELD OF JAZZ MUSIC PROMOTION AND THE ANALYSIS OF ITS STRATEGY [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Δημητρίου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Μέσα σε ένα περιβάλλον αναζητήσεων, κοινωνικών διεκδικήσεων και πολιτικών αλλαγών στην Ευρώπη και την Αμερική, από το μουσικό πειραματισμό γεννάται το μουσικό είδος τζαζ στα τέλη του 19ου αιώνα. Σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες αναπαραγωγής ήχου, την ανάπτυξη της δισκογραφίας και την εμφάνιση του ραδιοφώνου, η τζαζ μουσική έγινε παγκοσμίως γνωστή και προσφιλής. Η διπλωματική εργασία εξετάζει αφενός...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Study of the positive and negative effects of the production of films from the international scene in Greece, with emphasis on the potential growth they bring to the local level [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Γιαννοπούλου, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η κληρονομιά του σύγχρονου πολιτισμού συνδέεται σε αρκετές περιπτώσεις με την εικόνα του τόπου και παράλληλα την ποιότητα ζωής του, αποτελώντας έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες του μάρκετινγκ. Το περιβάλλον, οι εκδηλώσεις, τα μνημεία και παράλληλα τα φεστιβάλ κινηματογράφου και μουσικής και οι αθλητικές διοργανώσεις, όχι μόνο χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες πόλεις, αλλά παράλληλα συμβάλλουν κα...