Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικά προϊόντα - Cultural products
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικά προϊόντα - Cultural products Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communicating and promoting Greek cultural heritage through shops of Archaeological Receipts Fund [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Αρχοντάκη, Νίκη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός είναι βαθιά ριζωμένος στην ανθρώπινη φαντασία και στην έκφραση της ατομικής δημιουργικότητας. Η δύναμή του έγκειται στο ότι είναι το πιο αποτελεσματικό όχημα για επικοινωνία, το οποίο αρχικά γοητεύει και στη συνέχεια πείθει (Αντωνιάδου 2015). Τη δύναμή του αυτή, όπως εκφράζεται μέσα από τα πωλητήρια των δημόσιων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδας, εκμεταλλεύεται το ΤΑΠ, προκ...