Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικά προϊόντα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικά προϊόντα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Communication Policy of Museums through their Shops, case study of the Acropolis Museum Shops» [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Μελικίδου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Όπως για κάθε οργανισμό, έτσι και για έναν πολιτιστικό οργανισμό, η εικόνα που δημιουργεί και προβάλει είναι πολύ σημαντική για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή του. Η επικοινωνία με το κοινό του είναι απαραίτητη για να καθιερώσει την ταυτότητα του και να προβάλει τις δράσεις του. Η επικοινωνία είναι μια σύνθετη διαδικασία και κατά τη διάρκειά της λαμβάνουν μέρος πολλοί παράγοντες, οι οποίοι τη δια...