Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτιστικά προϊόντα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Communication Policy of Museums through their Shops, case study of the Acropolis Museum Shops» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Μελικίδου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Όπως για κάθε οργανισμό, έτσι και για έναν πολιτιστικό οργανισμό, η εικόνα που δημιουργεί και προβάλει είναι πολύ σημαντική για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή του. Η επικοινωνία με το κοινό του είναι απαραίτητη για να καθιερώσει την ταυτότητα του και να προβάλει τις δράσεις του. Η επικοινωνία είναι μια σύνθετη διαδικασία και κατά τη διάρκειά της λαμβάνουν μέρος πολλοί παράγοντες, οι οποίοι τη δια...