Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτιστικά Κέντρα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Management and Marketing of Cultural Organizations: The case study of Cultural and Conference Center of Heraklion [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Παπαδάκη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάπτυξη και ανάλυση των σύγχρονων προσεγγίσεων του στρατηγικού σχεδιασμού και του πολιτιστικού μάρκετινγκ, επισημαίνοντας τη σημασία τους για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα των πολιτιστικών οργανισμών. Μέσω της μελέτης περίπτωσης παραθέτουμε μία συστηματική και επιστημονική πρόταση για τον στρατηγικό σχεδιασμό και το μάρκετινγκ ενός νέου πολιτιστικού οργανισμο...