Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτισμός, μάρκετινγκ, City Branding, μουσική, πολιτιστική ταυτότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Branding τόπων με βάση τις μουσικές παραδόσεις: Το παράδειγμα των Φιλαρμονικών Εταιριών της Κέρκυρας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
BRANDING OF DESTINATIONS BASED ON MUSICAL TRADITIONS: THE EXAMPLE OF THE CORFU PHILHARMONIC SOCIETIES [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΜΑΥΡΟΥ, ΕΥΤΥΧΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η οικονομική και τουριστική ανάπτυξη των τελευταίων δεκαετιών δημιούργησε ανταγωνισμό μεταξύ των πόλεων με σκοπό την προσέλκυση τουριστών άρα και επενδύσεων στον τομέα αυτόν. Παρατηρείται μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση του ρόλου των πόλεων ως μοχλών καινοτομίας και περιφερειακής ανάπτυξης και ομοίως ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη στρατηγικών με στόχο την αστική ανανέωση και αναζωογόνησ...