Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτισμός, μάρκετινγκ, City Branding, μουσική, πολιτιστική ταυτότητα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτισμός, μάρκετινγκ, City Branding, μουσική, πολιτιστική ταυτότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: BRANDING OF DESTINATIONS BASED ON MUSICAL TRADITIONS: THE EXAMPLE OF THE CORFU PHILHARMONIC SOCIETIES [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΥ, ΕΥΤΥΧΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η οικονομική και τουριστική ανάπτυξη των τελευταίων δεκαετιών δημιούργησε ανταγωνισμό μεταξύ των πόλεων με σκοπό την προσέλκυση τουριστών άρα και επενδύσεων στον τομέα αυτόν. Παρατηρείται μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση του ρόλου των πόλεων ως μοχλών καινοτομίας και περιφερειακής ανάπτυξης και ομοίως ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη στρατηγικών με στόχο την αστική ανανέωση και αναζωογόνησ...