Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Περιεχόμενο προερχόμενο από χρήστες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Business Intelligence: Literature review and future research agenda [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-05-2017 [2017-05-21]
Γιώτη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Social Business Intelligence (SBI) is a rather novel discipline, emerged in the academic and business literature as a result of the convergence of two distinct research domains, i.e. Business Intelligence (BI) and Social Media. Traditional BI scientists and practitioners after an inevitable initial shock, are currently discovering and acknowledge the potential of User Generated Content (UGD) publi...